Atracció sexual
Bona tarda, fa una setmana vaig retrobar-me amb una persona que he conegut fa relativament poc, i de cop i volta vaig trobar-me tortejant amb força atracció sexual. Soc conscient que és recíproca, però alhora em fa una mica de cosa perquè és el primer cop que tinc aquest tipus d'interacció des que vaig deixar-ho amb la meva exparella (relació ja quasi superada). Algun consell per a una noia que mai ha tingut un rotllo, però que ara mateix és l'únic que vol? P.D. Sé que ell tampoc vol res formal, i que igualment s'hauria de parlar si pases alguna cosa. Gracies per la vostra feina :)
Laura Centellas

Hola,
El consell que et donaríem des d'aquí és que et deixis sentir, tal com estàs fent, i que puguis gaudir fent el que et vingui de gust, sempre que l'altre també vulgui. Aprofita aquesta oportunitat per jugar i experimentar-te des d'aquest punt d'atracció, sense la necessitat que hi hagi una relació "més formal" com dius tu. D'igual forma sempre és important comunicar com et sents i el que necessites en tot moment a l'altra persona per saber si és recíproc i si esteu buscant el mateix. A partir d'aquí, a jugar i a gaudir!!
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas