No sé que fer
Hola Bon dia, tinc un problema, sóc una persona que sobrepensa molt les coses, i ara mateix no sé que fer, vull dir porto un any amb el meu novio, xro el problea esque no sento el meteix d'abans, xro a la vegada si, tinc una entrenadora nova i crec que començo a sentir algo x ella, pero no sé ven bé el que és, vull dir no paro de pensar en ella, xro a la vegada no sé si és exactament amor, o que és, m'agradaria que em m'ajudeu, moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot seria bo saber si vols lluitar per la teva actual relació, si tens ganes de seguir intentant-ho.
Pot ser que estiguis molt confusa ara mateix.
Que sàpigues que ens pot atraure algú tenint parella, i això no vol dir que ens haguem desenamorat de la nostra parella.
Tot i això, parla’n amb els teus, i si tens ocasió i et sents valenta per fer-ho, parla amb la teva parella, pots comentar-li que últimament estàs feta un embolic i que no saps què sents.
Pot ser que s’ho prengui malament, però sempre és millor explicar el que sents i el que penses als teus éssers estimats que no pas viure-ho en soledat i intentar fingir que tot va bé.
Alhora, entenem que la teva entrenadora és major d'edat, així que una relació amb ella tampoc seria adequada. Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas