Por a tenir una relació
Bones! Mireu, a finals d'estiu em vaig liar anb un noi que ja coneixia i els dos estavem molt ilusionats. I a partir d'aquí crec que la cosa va anar en sentits oposats, és a dir ell s'enamorava més de mi i jo menys d'ell. Quan estem junts molt bé i tal però m'obra sempre al whatsapp i sempre m'està insistint per quedar i jo em vaig com cansant perquè sóc molt independent i no m'agrada que m'agobin. Ja sé que la solució és parlar amb ell i dirli el que sento però és que això ja ho he fet i val a dir que ja ha afluixat.
Ara el meu problema és: estic feta un lio i a vegades ja no sé ni m'agrada ni si m'atrau físicament. De fet l'altre dia ja no em venia de gust ni tenir sexe amb ell... Però d'altra banda és tan bon tio que no sé si al perdre'l el trobaré a faltar. O sigui que no sé si estic amb ell per conveniència, per pena o perquè m'agrada de veritat..
Necessito ajuda, estic feta un lio!!!
InterPersonal

Hola Laura. Sóc l'Assumpta.
Entenc que t'ha agobiat una mica tanta insistència amb el whatsapp...Has fet molt bé de parlar amb ell i dir-li com et senties. I, de fet, ha anat bé perquè dius que ha afluixat.
Per altra banda, si això que et va passar l'altre dia amb el sexe es repeteix molt i notes que només estàs amb ell perquè és "bon tio" (qualitat molt destacable, per cert), perquè et tracta bé, perquè et fa pena deixar-lo...i no sents res més, potser val la pena pensar-s'ho. A tots i totes ens agrada que ens tractin bé, que estiguin per nosaltres, etc. però estar en parella potser fa falta alguna cosa més, no?. Reflexiona-hi i decideix. Pensa amb tu i amb ell.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat