depilarse zona intima
Holaa, sempre que hem depilo amb cutxilla el cony hem surten granets i irritacions he probar de pasar la cuchilla de costat, posarm-hi suavitzant abans, posar crema idratant, pero res, segueixen surtint irritacions, sabeu algun metode per depilarme la zona intima que vagi be? La laser? Que podria fer?
Laura Centellas

Hola,
És comú que la depilació amb "cutxilla" provoqui que surtin granets i que irriti la pell. Altres mètodes podrien ser amb cera, estisores, màquina elèctrica de tallar cabells, làser, fotodepilació.
És important que després d'haver-te depilat, amb el mètode que sigui, hi posis crema hidratant o algun producte que hidrati la pell. Mira bé quina crema et poses després, ja que en tenir la pell sensible després de la depilació si t'hi poses una crema que et fa reacció pot fer que augmenti la irritació, granets, vermelló...
Potser seria interessant que et dirigissis a algun lloc a preguntar sobre el tema, així et poden ajudar concretament amb el teu tipus de pell i pèl. Se'ns acudeix que podries anar a un centre de depilació, també a alguna farmàcia o herbolari (pel producte hidratant), o també a alguns sex-shops segurament et poden aconsellar!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas