problematiques a la hora del sexe
Holii, tinc varies preguntes,
La primera es que jo feia mes de dos anys que no mantenia relacions sexuals amb un noi i la meva parella abans de mi era verge llavors es com tornar a comensar amb tot de nou jaja, el cas esque ho intentem fer a 4 i nose no es coloca be el penis, com son les primeres vegades dell igual esta nervios i no se li empalma suficient, es que nose, es una postura que jo practicaba amb la meva ex parella i no vaig tenir problemes, pero amb la meva parella actual no ho aconseguim i clar ja esque fa molt de temps que no tenia sexe amb penetracio i nose que falla, si la meva posicio o que pasa, he llegit que pot ser perque el noi la te petita, nose el meu novio no la te gegant pero quan se li empalma no la te petita jo crec.
Despres un altre tema es ell mai m'ha menjat el cony, tipo diu que es algo que no li fa gracia i a mi hem molaria pero nose ell diu que no li causa coriusitat fer-ho i no ho vol probar, pero clar jo a ell si que li faig sexe oral, nose, tampoc el presionare a res obviament, pero clar nose, mai m'havia pasat.
Per una altre part tampoc es corra el meu novio quan li faig pajas i nose si es perque no ho faig be o que, jo amb altres nois que he estat sempre s'han corregut i sento com que no ho faig be, nose que esta pasant, igual es que no m'enrecordo ni de com es fa, hem podeu donar algun tip? se que bueno no cal arribar al orgasme pero a mi m'agradaria que ell arribes i que sentis plaer i nose ni si li estic donant, ell diu que si pero i si hem menteix perque no hem senti malament?
Per ultim, jo m'enrecordo que amb el meu ex sentia moltisim la seva polla dins i amb ell no tant, nose si es perque no se li empalma suficient o perque.
Esque nosaltres tenim molta comunicacio, i a mi la veritat esque ell hem posa molt, pero no hem fa casi mai dits i no vol fer sexe oral, llavors esque nose esque mai m'he trobat amb aquesta situacio i que els dos ara mateix siguem inexperts no ajuda, esque jo crec q no la te petita i que aixo no es el problema per el cual no sento gaire quan fem sexe amb penetracio. Nose que pasa en ningun dels temes
Perdo se que es molta informacio pero espero que hem podeu respondre punt per punt perque estic una mica frustrada i jo soc bastant activa quan estic amb algu i vull fer-ho be pero sento que no ens estem donant casi plaer mutuament.
Moltes gracies.
Laura Centellas

Hola,
Pel que fa al tema de la penetració a quatre potes i el fet que no sentis el seu penis dins teu, podria ser pel que dius tu que el penis no estigui del tot erecte. Quan no està del tot erecte sovint és complicat fer penetració penis-vagina. Això ho sabrà més ell que tu, ja que és el seu penis i pot detectar si està erecte del tot o no.
En quant el tema de què no et fa sexe oral ni dits, has de valorar fins a quin punt per a tu és una cosa imprescindible en el sexe. No és qüestió de què ell se senti obligat a fer coses que no vol fer, però tu sí que li pots compartir tot allò que t'agradaria que et fes o que necessites en el sexe. Si, tot i això, ell no vol, has de valorar fins a quin punt tu gaudeixes del sexe d'aquesta manera i, per tant, decidir si vols continuar compartint sexualment amb ell o no.
Per continuar, si la teva parella no ejacula no és responsabilitat teva. És responsabilitat seva saber què li agrada i què vol i com ho vol per poder explicar-t'ho a tu. I a partir d'aquí si a tu et ve de gust, fer-ho. Cadascú s'ha de preocupar del seu plaer, perquè si no estareu tan pendents de l'altre que cap dels dos acabarà gaudint.
Per tot el que expliques sembla que per a tu el sexe no va com voldries. És important, tal com dius, que us pugueu comunicar totes aquestes preocupacions, necessitats, inseguretats... Amb sinceritat! I sobretot és important confiar en l'altre, perquè si no confies en ell, no serveix de res tenir aquestes converses, ja que el que et dirà poder no t'ho creuràs.
Esperem haver-te ajudat!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas