CONVIVENCIA
Hola, mira doncs us volia fer aquesta consulta per al següent tema.
Doncs mira jo a on faig castells aquest cap de setmana fem unes convivències en el mateix local al qual assagem el problema és que hjo i una altra nena ens vam enfadar i ja no ens parlem i ni ens mires ni fem res juntes, i llavors en el grup de grans que són els anys 2010 i 2011, coses que jo i la nena que ens vam enfadar també hi som a dins perquè em faria molta pena que ella s'ho passés malament per culpa meva en el moment del fet que jo també les ajudes a fer l'activitat que volen fer! Però també hi ha un altre problema i és que jo havans d'enfadar-me amb ella teníem un grup d'amigues i doncs jo i les altres nenes encara som amigues i amb dos d'aquell grup millors amigues, cosa que elles també entren al grup que vol organitzar l'activitat. D'acord doncs després amb la nena que ens vam enfadar doncs hauríem d'estar juntes i potser seria una mica incòmode a l'hora de fer activitats juntes.
I ja està Moltíssimes gràcies
En primer lloc doncs que jo hi la meva millor amigua ens vam discutir no vale doncs el `problema es que aquest cap de setmana hi han unes colonies i anem juntes i llavors un tecnic de canalla els hi va dir en els meus pares si hi volia anar i que les grans cosa que jo tambe hi entro pero el problema es que la meva milor amiga tambe hi hentra llavors jo no se si hanar perque encara que tingui a mes gent aquelles amigues tambe son amigues de la meva milllor amiga amb la cual hem vaig enfadar. Llavors les grans volen fer un tunel del terror i doncs clar jo no hem vull sentir incomode fent-lo amb la meva amigua la cual ens vam enfadar
Laura Centellas

Hola Consultora,
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser incòmode compartir moments amb una persona amb la qual no et parles (pels motius que siguin).
També pot ser una oportunitat per apropar-te d’una manera educada i demostrar que encara que no compartiu opinions sobre un tema o que hi hagi hagut un mal entès, ningú es mereix que no el mirin ni el parlin. En aquesta vida ens trobarem a molta gent (amics) amb els quals tindrem baralles o diferències, això no vol dir que s’hagi d’acabar l’amistat.
Si ho veus adient, pots parlar amb ella amb privat i comentar-li que no cal que sigueu millors amigues però que aquesta situació et fa sentir malament i incòmode, avia’m què en pensa ella i potser podeu arribar a tenir una relació cordial.
No sé exactament quin problema vau tenir, així que ningú millor que tu sabrà que fer en aquesta situació. Hi ha coses que no es poden permetre, però hi ha coses menors que es poden perdonar, tot i això a vegades les persones no tenim el suficient valor d’apropar-nos i demanar perdó, aquesta pot ser una bona ocasió per posar en pràctica la teva habilitat per resoldre problemes, així en un futur, quan et passi algo semblant tindràs més clar què fer i com solucionar-ho.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas