Dubtes d’amor
Bones! Tinc alguns dubtes que m’agradaria explicar. Fa un mes que he conegut una noia i coincidim a classe i també fem esport juntes alguns dies. Tenim moltes coses en comú, és intel.ligent, empàtica i molt mona. Potser és massa ràpid però sento que m’agrada bastant.
Per posar en context, mai m’he enamorat, i totes les noies que m’han agradat no era agradar, sinó simple atracció. Ella és molt diferent a la gent per la que normalment em sento atreta, i és més a nivell intelectual i emocional que m’agrada, òbviament també físicament, però no li he donat tanta importància com si fos atracció superficial. També tinc TOC i ho sobrepenso tot, així que no estic segura de si és cert o no.
La part dolenta és que no sé si ella és hetero o no i tampoc sé com descobrir-ho. Tampoc vull arribar a enamorar-me d’algú i tenir falses il.lusions si mai serà recíproc. Què em recomaneu fer en aquest punt? Quin és el moment ideal per dir-li a algú que t’agrada? Què faig si ella no sent el mateix?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
El que planteges és una situació bastant comú i a vegades difícil de portar si no es té la comunicació adequada.
Si vols saber més informació simplement demana-li.
Busca un moment en el que estigueu parlant de coses personals i explica-li coses sobre tu, com per exemple que t’agraden les noies, que sobre penses bastant les coses o el que tu vulguis.
Més que res perquè quan tu t’obres a una persona lo més habitual és que l’altre persona també s’obri en temes relacionats als que tu li expliques.
Un cop sàpigues aquesta informació pensa què faràs amb ella i com gestionaràs el tema.
Espero haver-te ajudat.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas