Distancia amb el meu novio
Bona nit,
Bueno hos poso en situació. Fa dues setmanes vaig quedar amb un noi que em va parlar per Instagram, i que ens mig agradavem i aquell dia va ser el nostre primer petó i vam decidir sortir junts. Ara be, viu una mica lluny, a 40 min de la meva ciutat, i clar es dos anys major que jo i ara ho te complicat per anar a veure'm perque comença el grau. Llavors jo voldria anar a la seva ciutat per veure'l, però clar, nomès puc anar amb cotxe i els meus pares no saben res d'això, ni de que m'agraden els nois. Jo vull veure'l moltes més vegades, pero clar si no em puc moure'm d'aqui que fare. Volia saber que em recomaneu que faci.
Moltes Gràcies
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
La teva situació és una mica complicada ja que pel que dius, els teus pares encara no saben que t’agraden els nois. Què creus que passaria si els hi expliquessis? T’ho has plantejat? Et fa por o en tens ganes?
Fes-te aquestes preguntes, i si trobes força i confiança per fer-ho, la meva recomanació principal és que els hi expliquis. Pot ser que a partir d’aquí les coses es posin més fàcils. No ho sabem del cert, però si no ho proves mai ho sabrem.
D’altra banda, tot i que ell estudiï un grau, suposo que tindrà algun cap de setmana lliure per venir-te a veure. Si a ell també se li fa difícil venir tant lluny, podeu quedar en un punt entremig. Per exemple, si ell és de Tarragona i tu de Manresa, podeu quedar a Barcelona per anar a pendre algo o el que sigui, i també els hi pots dir als teus pares que has quedat amb un amic a X lloc.
És important que els teus pares sàpiguen on vas i amb qui vas, potser ara mateix no cal que sàpiguen que aquest noi t’agrada, però si que els hi pots dir que és el teu amic.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas