Perquè? Necessito canviar JA
Tinc nòvio desde fa 1 any i mig,2 anys. Sempre estem super bé i ens estimen moltíssim. El que pasa es que ja he tingut episodis semblants que durant un temps no em ve gens de gust practicar sexe ni res per l'estil, i perdo el desig per comolet fins al punt on a vegades deixo de donar petons i tot, que són molt normals o freqüents en una relació. I aquest cop m'està durant bastant que no estic " posada" i no se que fer per tornar a estar con abans. Se que a ell no li importa esperar-me i tal, però em sento malament per ell ja que sempre que té ganes li dic que no i ,tot i que ho respecta, em sembla que es decepcionant. Vull canviar i si pot ser lo més avist possible.
gràcies
Laura Centellas

Hola,
Primer de tot, és important recalcar que no fa falta que les relacions siguin com ens han dit, és a dir, tenir relacions sexuals sovint i fer-te petons quan esteu junts. Si tu sents que no tens ganes de tenir relacions sexuals amb la teva parella i tampoc vols fer-li petons està bé si ho sents així i la parella també hi està d'acord.
Quan més ens pressionem a fer una cosa que no volem fer, menys ganes en tenim. No et pressionis si ha de sortir, sortirà.
El tema és si hi ha alguna cosa al darrere, és a dir, que per algun motiu, alguna cosa hagi canviat en tu i/o en la relació i que hagi fet que tinguis menys ganes de donar i rebre afecte de la teva parella. Si és això seria important que identifiquessis aquest motiu. Preguntat: Què canvia en tu o en la parella quant tens ganes de donar i rebre afecte de quant no? Com et sents i què sents de diferent?
És important que la parella respecti en tot moment el teu procés i que us comuniqueu com esteu, com us sentiu i què necessiteu per fer equip i acompanyar-vos.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas