m’agraden dues noies o no se quina m’agrada
Hola!! Primer de tot agraïr-vos tot el que feu. En segon lloc, tinc un caos mental i necessito la vostra ajuda. Tota la meva infància he pensat que m’agradaven els nois, però a partir de l’eso em vaig adonar que m’agradaven noies. Des de primer de la eso no m’agrada cap noi, algun m’ha atret una mica però m’he enamorat nomes de noies i no els ho he dit mai. Les meves amigues saben que m’agraden. Ara tinc 16 i no he provat res amb cap noia, amb nois només m’he liat. Els nois no se si m’acaben d’agradar, no em sento molt còmode ni tampoc m’atraeun del tot. La cosa es que conec a dues noies amigues d’amigues, una te novia masculina l’altre diu q es lesbiana pero l’he vista mes amb nois q amb noies. No se que cony em passa pero crec que m’agraden les dues i es un problema, o potser no se quina m’agrada. Entre que jo no tinc experiencia i no entenc perque m’agraden les dues…, i tot i que veig q hi ha tensió amb les dues tampoc se les intencions de cadascuna. De vegades em fa por ser jo mateixa i deixar de sentir el seu interes en mi. I estic en un caos mental perque mai he fet res amb cap noia elles si i em fa por, no sé com actuar. Que se suposa que he de feeer?? Si us plau ajudeumeee, i moltes gràcies a tots!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Pel que expliques sents que et poden atraure una mica alguns nois, però sents més atracció i la possibilitat d'enamorar-te de noies, almenys per al moment, però et fa una mica de por, perquè no ha passat mai res amb cap noia. És normal que sentis por al desconegut, però sembla que tens molt clara la teva orientació sexual. Llavors, d'igual manera que vas començar a experimentar amb els nois per veure com et senties, sense tenir experiència, pots començar a experimentar amb noies, per anar veient com et sents.
Pots sentir atracció per més d'una persona, de fet, és l'habitual. Pel que expliques t'atrauen aquestes dues noies, però no saps si és mutu. Per tant, per saber-ho el que pots fer és expressar-els-hi el que sents i com et sents a cadascuna d'elles per saber si esteu buscant el mateix dins la relació.
Quan et relacionis amb una noia que ja ha experimentat amb noies és normal que sentis que ella en sap més, però no té per què ser cap problema que tu no hagis experimentat amb cap noia, simplement li pots expressar com et sents i aprendre l'una de l'altre conjuntament. Al final cada persona nova que coneixem és un món, independentment del seu gènere.
Finalment, dubtem de si hem entès l'última part, però pel que ens sembla que dius és que no estàs sent tu mateixa davant d'elles, perquè si et mostres tal qual ets davant d'elles sents que poden perdre el seu interès en tu. Si ho hem entès bé, et diríem que és important que et puguis mostrar tal com tu ets davant de totes les persones, d'aquesta manera construiràs relacions reals, en què les altres persones decidiran compartir temps amb tu, perquè et coneixeran de veritat i t'acceptaran tal com ets. I és això el que els agradarà i a tu et farà estar més tranquil·la, perquè sentiràs que t'estimen per qui ets, no pel que fas veure que ets.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas