primeres vegades
holaa!
fa poquet el meu novio i jo hem començat a mantenir relacions sexuals (era la primera vegada dels dos), vam jugar, vam practicar sexe oral i ens vam tocar (sense que ejacules) pero no sabem perque quan la introdueix si volem canviar de postura se li baixa, segons ell diu q li dona plaer i que li agrada molt, ja es la tercera vegada que ens passa i no sabem perque pot ser, ell diu q no esta nervios pero cada vegada que ho intentem fer al cap de poc se li baixa. ens hauriem de preocupar? ell ho esta bastant i creu q pot ser un problema. per altra banda, li costa molt ejacular, diu q li dona molt de plaer pero moltes de les vegades que hem practicat sexe oral o ens hem tocat no ejacula (practicant sexe tampoc). no se si es q no ho se fer, si es un problema seu, o si es normal. ho hem parlat diverses vegades i estem una mica preocupats. pot ser que tingui algun problema?
graciess!
Laura Centellas

Hola,
En principi no ha de ser un problema, ja que pel que expliques té ereccions, encara que no siguin tota l'estona i pel que hem entès també ejaculacions.
En tot cas, és la seva responsabilitat agafar coneixença del seu propi cos i explorar amb ell mateix per saber què és el que més li agrada i com li agrada per poder-t'ho explicar a tu. És important que explori ell sol amb el seu propi cos per veure si tot això que li preocupa també li passa o no. Si també li passa, sempre es pot dirigir a un fisioterapeuta de sòl pelvià per descartar qualsevol aspecte més físic. I si a soles no li passa, el que ha de fer és trobar la forma de poder-ser deixar anar d'igual forma amb tu.
És important que durant les relacions us pugueu compartir com us sentiu i què necessiteu en tot moment. És normal que durant les relacions hi hagi moments en què el penis no estigui erecte, no s'ha de focalitzar tota l'atenció únicament a l'erecció del penis, es pot continuar gaudint de la sexualitat de totes formes.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas