Relacions
Holaaa, fa unes setmanes vaig descobrir les consultes i m'he animat a provar-les.
Aquest estiu he conegut a un noi i ens vam atreure ràpidament en una setmana. Jo quan anava a veure'l em posava molt nerviosa i em feia molt mal la panxa, fins i tot un dia vaig vomitar. Crec que eren pels nervis i també perquè aquells dies tenia la regla i em trobava una mica malament. El cas és que un dia el meu pare em va pillar i lo vaig haver d'explicar. Vam arribar a un acord en el qual al dia següent si ens liavam s'ho havia de dir, però que no fèsim res més i tot va anar molt bé, però al dia següent no em va deixar quedar amb ell per acomiadar-me (s'anava al dia següent) i es va enfadar dient-me que a aquesta edat no he d'estar donant-me petons amb nois i coses així. Jo vaig pasar uns dies molt trista perquè no el vaig poder veure. En resum, no sé com fer que el meu pare entengui que per a nosaltres, estar amb nois a aquesta edat és normal.
Moltes gràcies per l'ajuda 🫶🏼
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que sembla al teu pare li està costant entendre que et fas gran i que comença l’època dels petons.
Potser al principi hauràs de ser més discreta amb ell amb aquests temes.
Potser no cal que li expliquis tot fins que ell no estigui preparat, no vol dir mentir sinó potser no donar tants detalls.
Sigues responsable i fes les coses amb cap i ja veuràs com a poc a poc el teu pare anirà agafant confiança.
Si pots intenta explicar aquests temes a algú de la teva familia que sigui més comprensiu o obert perquè et puguin ajudar.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas