Banyes..
Tinc un embolic molt gran. Vaig perdre la virginitat amb un noi del que no m'empanedeixo gens i vaig començar a estar amb ell pero li vaig ficar les banyes i vaig sortir dos mesos amb l'altre noi fins que vaig veure que trobava a faltar a l'altre i el volia. Vam començar a sortir una altra vegada i despres de sis mesos li vaig ficar les banyes una altra vegada... Volia seguir amb mi pero li vaig dir que el millor seria que ho deixesim un temps. L'últim noi amb el que li vaig posar les banyes s'ha pillat molt per mi... em va començar a dir te amo als dos dies d'estar amb ell i que era el millor que lo havia pasat. Ara, porto dos mesos amb ell de rollo, pero cada vegada que estic amb ell em sento malament pel meu ex.. perque ja li he fet el mateix dues vegades i l'esta pasant molt malament, no li he dit que estic amb l'altre pero si que em parlo amb ell i segueix dient-me que em troba a faltar i que voldria quedar amb mi.. pero nose que fer, perque no em sembla bé tornar amb ell per tot el que li he fet pero el trobo a faltar i respecte amb el que estic ara, no crec que l'estimi perque estic pensant en deixar-lo encara que em sap greu... que faig?? Nose que pensar, ni que vull
InterPersonal

Hola mtc. Sóc l'Assumpta.
Veig que estàs una mica liada, eh...Potser és hora que vagis pensant què vols en aquest sentit. A tots ens pot passar que estiguem amb una persona i ens fixeom amb alguna altra, pel motiu que sigui. I fins i tot que ens enamorem d'aquesta altra i que ens hi acabem liant...no ets l'única a qui li ha passat això. Ara bé, crec que al final cal prendre una decisió, per no fer-nos mal a nosaltres mateixos/es i als altres. Tu parles molt de si aquest s'ha pillat per mi, de si l'altre segueix dient-me que em troba a faltar...però, i tu?. Et sents bé amb algun d'aquests nois? Què sents per un i per l'altre...? Què trobes a faltar del primer? Si no estàs prou bé amb el segon, no tens perquè seguir amb la relació.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.interpersonal.cat