...
Bon dia!
no se com començar aquesta consulta, però suposo que només vull explicar-li a algú el que em passa. Sento que no tinc cap amic o amiga amb la qual jo pugui parlar dels meus problemes i desfogar-me. També, quan parlo sento com que no interesso pq m'interrompen o per qualsevol cosa em tallen al mig del que estic explicant i no acabo de dir-ho. Moltes vegades, a l'hora de fer algun pla doncs l'acabem cancelant o a l'últim minut em diuen que no poden. Jo no se com prèndr-m'ho tot això perquè si que hi ha moments en els que m'ho passo prou bé però no ho se...
Que en penseu?
gracies, ajudeu a milions de persones!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dius sembla que si que tens un cercle social però que no t’hi acabes de trobar còmode.
Lu ideal en aquesta situació seria parlar-ne amb aquelles persones involucrades.
Per exemple, si sou un grup de 5 persones intenta quedar-te a soles amb una de les persones amb les que tinguis més confiança o amb la que et portis millor i li expliquis com et sents. Un cop t’hagis obert et sentiràs millor.
La comunicació SEMPRE és la millor opció.
A vegades costa però és necessària per poder treure aquests dubtes que tens a dins i començar relacions sanes i sinceres.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas