No sé quin títol posar 😅
Hola, bona nit. Em dic Joana. I m'agradaria preguntar-vos un parell de coses. Moltes gràcies per la feina què feu de debò! Tinc 14 anys. Vaig a l'institut i sóc una noia normal, el què passa és què amb vuit anys vaig viure una experiència un pèl difícil i no sé com interpretar-la per tal de poder seguir endavant. Un dia, pues això tenia 8 anys, i una nena de la meva edat, què jo considerava la meva amiga pq era nova i poc social, em va dir què sabia què no havia netejat la taula i què com la Monitora de menjador ho sàpigues em fotrien molta bronca, i una incidència. Jo li tenia una por tremenda, la nena digue'm-li María, em va dir què tenia una manera de què ella no li digués i és q havia de fer tot el què ella em digués, jo pues vaig accedir pq estava cagada no? I em va dir què li havia de fer un petó a un nen posem-li Martí q portava un temps intentant què jo li donés un. Jo no volia i vaig intentar negarme però la María es va acostar a la monitora fent veure que li anava a dir. Jo em vaig acovardir i li vaig fer cas. Total, què li vaig donar un petó al Martí, però volia més, em va obligar a repetir-ho un parell de vegades i em va portar a una part del pati una mica més "privada" allà em van obligar a baixar-me els pantalons i a q em toqués els genitals, i després què li toques jo a ell. Al final em va obligar a què el seu penis i la meva vagina entresin en contacte sense arribar a la penetració només un simple "roce". Tot i què jo no volia res d'allò vaig accedir i ho vaig fer tot. Després d'aquell dia aquest record no va sortir més fins a 6é de primària 4 anys més tard què m'ho van recordar. I em va turmentar un temps . Avui dia hi he tornat a pensar degut als canvis de 3r d'ESO què vaig a la mateixa classe què el Martí. La meva pregunta és si això es pot considerar abús sexual, pq jo vaig accedir i pq tenia la mateixa edat i no crec què sapigués que estava fent. I l'altra és com ho puc explicar a me mare? Fa sis anys què va passar, vaig tard i no sé com fer-ho. Fa un més en vaig parlar amb un amic meu i em va dir que estigués tranquila què no ho tornaria a fer. Però jo tinc por. L'altre dia quan a francès el van asseure al meu costat i em va roçar sense voler el braç al girar-se, vaig haver de fer un esforç molt gran per no vomitar o sortir corrents d'allà. És això normal?
Moltes gràcies per llegirme.
Amb molt d'amor Joana ❤️
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Sobre el paper, es diu que una interacció sexual en nens de la mateixa edat no és abús sinó que estan experimentant, però això està agafat amb pinces ja que igualment pot causar un trauma.
Pel que expliques de les ganes de vomitar, pot ser que estiguis patint un estrés post traumàtic referent al que vas viure (pot ser que aquest trauma surti anys després de que hagi passat).
El meu consell és que ho expliquis a la teva mare o una altra persona adulta de referència i acudeixis a una psicòloga experta en trauma i ho treballis amb ella,  per sanar-ho.
Espero haver-te ajudat. Una abraçada!
La Laura Centellas