falta de regla
bon dia, tinc una consulta i esque aquest mes no m'ha vingut la regla pero el mes passat em va venir 2 cops, tot i que el segon va ser molt poco quantitat i 3-4 dies, aquest mes al veure que no em venia m'he fet un test d'embaraç i es negatiu, es veritat que aquest mes pasat i aquest he estat amb ansietat i molt cansament mental que ha derivat a cansament corporal, he llegit que pot ser per aixo i cambis hormonals... es correcte?
Tambeno se si es relevant pero soc una persona prima (sense anorexia, estic sana simplement genetica) i molt nerviosa i s'em concentren sempre els nervis a la panxa, a mes de que em va venir a regla als 16 jo crec que tambe degut als meu nervis.
ja anire a visitar un gine pero m'agradaria rebre algun comentari per aqui porfa.
merci
Laura Centellas

Hola,
Tal com dius tu, és molt probable que aquesta ansietat i nervis hagin provocat algunes alteracions al teu cicle menstrual i ara s'hagin de reajustar de nou. Alguns dels aspectes més comuns que poden influir en les alteracions del cicle menstrual són: l'estrès i l'ansietat, canvis en l'estil de vida, la medicació, els trastorns alimentaris, els canvis en el pes corporal, les alteracions del son...
Espera a veure si amb els dies, a poc a poc, va tornant a la normalitat i se't regula de nou i si no pots acudir a una ginecòloga per explorar-ho.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas