primera vegada
Hola,Bona nit,m agradaria fer dos breus consultas.
La primera k em te bastant preocupat,fa bastant vaig ferho amb la meva parella,i cuan ho vam ferho no em vaig corre en el condo ni res es normal? que puc fer per correm hi ha alguna tecnica o algo?
despres la segona pregunta que tinc es si per exemple la teva parella nomes te sexe oral amb tu i nomes ho ha fet amb mi fa falta posarse condo o nomes es per si el meu membre ha estat amb contacte amb altres boques? nose si m he explicat be pero espero que si moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
Per ejacular no hi ha una tècnica en concret per fer-ho. És important conèixer el teu cos i saber com funciona per entendre que és allò que et fa tenir una ejaculació. Per explorar-ho seria interessant que ho practiquessis tu sol per després posar-ho en comú i practicar-ho quan estiguis amb una altra persona.
El preservatiu s'utilitza per prevenir infeccions de transmissió sexual i en cas de fer penetració (penis – vulva) per prevenir possibles embarassos. En el cas del sexe oral el preservatiu s'utilitzaria únicament per les infeccions de transmissió sexual. Per descartar que hi hagi un possible contagi és important que us dirigiu, tan tu com la teva parella sexual, a la llavadora en el vostre metge de capçalera per fer-vos les proves i descartar qualsevol possible infecció que poguéssiu tenir (són gratuïtes), i d'aquesta manera assegurar-vos que podeu practicar sexe oral sense cap risc. Aquestes proves són importants que es vagin repetint en el temps (ja us ho indicarà la llavadora).
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas