el meu novio
holii, resulta que el meu novio era verge abans d’estar amb mi i ho vam fer fa uns dies i se li va empalmar pero despres se li va baixar q flipes i no es podia ni posar el condon casi, nose si va ser per els nervis de que era el seu primer cop, pero ho vam tornar a fer i va pasar el mateix, jo li vaig dir q no pasava absolutament res pero ell es va sentir fatal, mai m’havia pasat, esq ni entrava perque no estava dura, i clar jo hasta hem vaig rallar de jolin igual no le pongo suficiente, pero jo se que aixo son les meves paranoies i que el “problema” no te a veure amb mi, jo tampoc soc una experta i nose que li pot estar passant ni com arreglar-ho, perque esque com no la tenia apenas dura casi ni sentia res jo, apart de que ell no es va correr en ningun moment…
porfii necesitem ajuda :(((
Laura Centellas

Hola,
Com bé dius tu és molt probable que sigui degut els nervis i més si són les primeres vegades que manté relacions sexuals amb penetració.
I també és important tenir en compte, tal com tu recalques, que no és la teva responsabilitat i en cap cas és "culpa" teva. Ell manté relacions sexuals amb tu lliurement perquè vol i és important que us pugueu comunicar per tal que trobeu la manera que us faci gaudir més de la vostra sexualitat.
El sexe engloba moltes coses, unes d'elles són les emocions, ja que és un moment íntim i vulnerable on fàcilment poden aparèixer nervis, inseguretats, confusions... Per tant, per tal de sentir-vos còmodes i a gust, us recomanem que intenteu expressar-vos en tot moment com us sentiu i el que necessiteu.
Una cosa que us pot ajudar és a no focalitzar-vos únicament amb la penetració, hi ha moltes maneres de viure la sexualitat (des de les carícies, al sexe oral, petons, masturbació...). Si en algun moment en ell no se li posa el penis erecte i no aconseguiu fer penetració, podeu continuar jugant i experimentant de mil maneres amb pràctiques que no faci falta que el penis estigui erecte. No tot gira al voltant d'això i es pot continuar gaudint igual.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas