Relacions
Estic en un punt de la meva vida que no ser el que vull en tema relacions...
Ara mateix estic molt bé soltera, però, fa un temps vaig deixar de parlar-me amb una persona amb la qual vam estar parlant durant bastants mesos sense ser res i es va acabar. Ell em va dir que veia que no funcionava, però el problema és que ell em cohibia molt, mai ha estat en una relació i jo no volia precipitar la cosa.
En aquests moments jo vull conèixer algú, però alhora no, és un sentiment estrany. El que tinc clar és que penso molt amb ell, però ser que en part no em fa bé... semblava que ell volgués que fos perfecta o que tingués el mateix estil de vida que ell...
Estic molt perduda...
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot dir-te que si la relació anterior (encara que no hagués arribar molt lluny) no et feia sentir del tot còmode, potser no val la pena intentar recuperar-la, i més quan ell ja va deixar clar que això s’acavaba, aixi que passem pàgina i comencem de nou.
D’altra banda, dius que estas molt bé soltera. Perquè en comptes de preocuparte de quin tipus de relació vols intentes gaudir d’aquest moment de llibertat i solteria?
Estigues oberta a conèixer persones i un cop coneguis algú sabràs si t’interessa més una relació o una amistat amb aquesta persona.
La clau és viure sense expectatives intentant disfrutar del moment, el típic “carpe diem”, pot semblar una frase feta d’instagram però realment és molt potent si la posem en pràctica.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas