Malta por a l'amor
M'he enamorat d'un noi que viu a una altra comunitat autònoma. Hem parlat i ens hem confessat que ens agradem, encara que els meus sentiments van més enllà. És el primer cop que sento això i tinc molta por, encara que tinc la intenció de dir-li i de seguir endavant amb aquesta connexió. És molt aviat per quedar en persona y sobretot, per admetre el que em fa sentir. Només portem 45 dies parlant.
Laura Centellas

Hola Consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot, què és el que et fa por? Que et faci mal? Que no senti el mateix?
Fes-te aquesta pregunta i intenta esbrinar d’on et vé aquesta por, un cop sàpigues què és el que realment et fa por podràs començar a treballar-ho.
D’altra banda, potser la millor opció seria tenir paciència, pendre’s-ho en calma i deixar fluir, sé que és fàcil de dir però dificil de fer.
Si encara no estas preparada per dir-li t’estimo espera’t, si no estas preparada per quedar en persona feu videotrucada, etc.
Ves al teu ritme i ell també anirà al seu, no cal córrer, gaudeix d’aquest moment d’enamorament perquè realment és molt bonic i gratificant quan et deixes viure’l sense expectatives.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas