Masturbació i semen
Hola a mi m'agrada molt masturbar-me però al tenir semen no sé com fer-ho ni on fer-ho per no tacar res. Hi ha gent que es posa un paper i gent que es posa un coixí però jo no se ni on s'ha de posar el paper ni el coixí que es més recomanable. No se si em podrieu explicar una mica, gràcies per la feina que feu.
Laura Centellas

Hola,
Cadascú ho fa de la manera que li va millor. Depèn de la posició que estiguis tacaràs a un lloc o a un altre. Tu més que ningú sap la teva forma d'ejacular, la quantitat i la potència. A partir d'aquí pots intuir i anticipar cap on anirà a parar l'ejaculació per posar-hi paper/tovallola/llençols o el que consideris que t'anirà millor després per netejar.
Per netejar-ho pots fregar-ho amb una mica d'aigua i sabó (no cal que sempre ho tiris a rentar).
Probablement, si et masturbes estirat de panxa cap amunt, l'ejaculació anirà a parar el teu cos (panxa/pit) i en acabar et pots netejar amb un paper o passar-te una aigua pel cos.
També hi ha l'opció de masturbar-se a la dutxa, d'aquesta manera és més fàcil i pràctic de netejar.
I finalment, dir que la sexualitat engloba moltes coses, una d'aquestes és la possibilitat de mullar o tacar (de diferents secrecions del cos) allà on s'estigui practicant. És important tenir en compte que tot això forma part de la masturbació i és natural i bonic! Per tant, dir-te que gaudeix de la masturbació sense tenir únicament el cap focalitzat en el fet de tacar. Ja et preocuparàs després de com netejar-ho.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas