M'agrada un noi, ara què?
Hola!
Primer de tot, gràcies per al vostre servei. Ja l'he utilitzat altres vegades i m'heu ajudat molt.
Doncs bé, estic fent 3r d'ESO, i aquest any han canviat les classes.
Resulta que ens han posat per ordre de llista, i crec que m'estic enamorant del noi que seu al meu costat... Jo abans no el coneixia (només de vista). M'han agradat moltes altres persones, però mai havia hagut de seure al costat dels altres nois...
Com que seiem de costat, hem parlat alguna vegada, però ara que m'he adonat que m'agrada em passo tota la classe nerviosa, ja que no sé què fer. Les meves amigues m'han proposat vàries opcions, quina em recomaneu?
- Intentar oblidar-me d'ell (bastant impossible, ja que el tinc al costat jeje)
- Parlar amb ell i fer-me la seva amiga (ho puc provar, però em posaré molt nerviosa i començaré a riure com una idiota, així que tothom veurà que m'agrada)
- Ignorar-lo (ho puc fer, però ell ho trobarà una mica estrany, ja que el primer dia vaig parlar amb ell (quan encara no m'agradava i volia conèixer gent nova de la classe...)).
Quina opció creieu que és millor?
Si em vull fer la seva amiga, com puc dissimuar que m'agrada i ser natural amb ell?
Gràcies!!!!!!!!! :)
Laura Centellas

Hola,
Gràcies pel comentari! :)
La resposta que a tu t'anirà millor només la saps tu, i si no ho saps, hauràs d'anar provant i escoltant el que diu el teu cos.
Pel que expliques, aquest noi és una persona que t'agrada i que t'agradaria conèixer, el desavantatge és que el fet de seure al seu costat et fa posar nerviosa. Els nervis no tenen per què ser negatius, apareixen quan alguna cosa ens importa, l'important és aprendre'ls a gestionar perquè no et controlin (expressar-los i verbalitzar-ho podria ser una opció).
Sembla que l'opció d'intentar oblidar-te d'ell, no la veus gaire possible i ignorar-lo creus que seria estrany. Llavors, parlar amb ell i fer-te la seva amiga sembla que podria ser l'opció que et ve més de gust, però et fa por que la gent vegi que t'agrada. Què passaria si la gent veiés que t'agrada? O si ell s'adonés que et poses nerviosa quan parles amb ell?
Sovint volem amagar els nostres sentiments i aparentar que tenim un control absolut sobre ells, però la realitat és que tots sentim nervis, inseguretats, confusions... El més bonic és poder mostrar-nos tal qual som amb tot el que sentim, d'aquesta manera és més fàcil connectar amb els altres.
T'animem a mostrar-te tal com ets amb tot el que sents i si us feu amics o sorgeix alguna cosa més que sigui, perquè us heu pogut mostrar reals i autèntics. És molt bonic!!
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas