No m’he liat mai
Hola, soc una noia de disset anys, amb una autoestima força baixa, que no s’ha liat mai amb ningú. És un tema que em causa bastant estrés perquè sento que soc l’única persona que no ha tingut res amb cap noi, i sento aquesta pressió social que, per un cantó em diu que ho faci amb qualsevol per treure-m’ho de sobre, però per altra banda jo mateixa em nego a això perquè vull fer les coses ben fetes.
Laura Centellas

Hola,
Doncs com molt bé dius tu, fer les coses per pressió social moltes vegades ens fan sentir malament, ja que podem estar traint el nostre cos i el que necessita. Entenem que la pressió externa té molt de pes en nosaltres, però és important que tinguis clar que el que el teu cos necessita i vol només ho saps tu, així que escolta'l i intenta respectar el que et diu per sentir-te a gust amb tu mateixa. No hi ha una edat correcta per fer-se un petó o per dur a terme determinades pràctiques. Hi ha tantes sexualitats com persones al món, només has de trobar la teva.
Si sents que l'autoestima és un factor que hi té molt de pes, podries focalitzar-te en això i intentar buscar estratègies per sentir-me més bé i segura amb tu mateixa!
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas