No trobo la meva sexualtitat
Hola,
tinc 18 anys i encara no he tingut cap experiència sexual amb una altra persona, tampoc m'he embolicat amb ningú. Estic una mica perduda perquè jo no tinc la necessitat de tenir aquesta experiència (si passa bé i si no també) i els altres em veuen com a "rara" per aquest motiu. M'he plantejat l'asexualitat però algun cop m'he sentit atreta sexualment per algú (tant amb un noi com amb una noia). En conclusió estic força perduda amb la meva sexualitat i que no hagi tingut res amb una altra persona em fa sentir-me una mica exclosa de la societat.
Gràcied.
Laura Centellas

Hola,
Pel que ens expliques sembla que tu tens clar com et sents i el que vols i necessites. En els moments que et sents perduda és quan poses més l'atenció en els altres que en tu mateixa. El més important és que tu sàpigues i sentis allò que a tu et ve de gust, sense tenir en compte l'opinió externa. Sabem que a vegades és difícil, perquè es pot rebre molta pressió per part de la gent del voltant, però encara que sigui difícil intenta no fer-ne cas i fer només allò que tu necessitis i que et sentis còmode fent. No hi ha una forma correcta de viure la sexualitat ni una edat que marqui el que has hagut d'haver fet i el que no. Hi ha tantes sexualitats com persones hi ha al món, simplement has de trobar la teva!
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas