Vull ajudar al meu novio superar un trauma que no li està fent gents bé però ns com
Hola I moltes gràcies per a tot I per ajudar-me a tantes coses
Ha veure fa cosa de 5 messos que al meu novio em va dir que li feia molt de mal un queixal i que casi no podia ni menjar res ni beure aigua podia i clar jo li vaig dir que dons que anés al dentista però jo no sabia que ell quan era més petit havia tingut problemes que no explicaré per que es privacitat seva però que tot allò li va crear un trauma i clar no pot seguir vivint amb aquet mal de queixal que no el deixa ni parlar ni dormir ni res de res és va quedar un dia a casa meva i es va passar tota la nit de un cantó al altre del mal que li feia que no podia dormir
Se que no es cosa meva i que no es bo que mi posis però és que vull El millor per a ell i ja que ell m'obliga anar al metge quan em fan mal les coses ni que sigui un simple constipat dons jo també el vull ajudar a ell li he dit moltes vegades que si fa falta jo l'acompanyo i estic amb ell tota la estona però lo unic que fa és dir-me que no pasa res i que ja se li passarà porta desde 1 de la eso i ara esta fent 2 de batxillerat aixi que dubto que se li pasi al contrari empitjora
No se si podeu fer algo per ajudar-me però és que ja ns que fer li dic coses la seva família també no hi ha cap manera de ajudar a la gent a fer pasar una mica els traumes dels demés es per el seu bé jo també tinc traumes a coses però no em molesten dia dia a ell si i el vui ajudar
Si em pogesiu dir algo el més havia posible sisplau
Moltes gràciesssss
Laura Centellas

Hola Consultora!
La teva situació es complicada, no ens agrada gens veure patir a les persones del nostre voltant i molts cops ens sentim responsables d’ajudar-los.
Pel que dius, ho has intentat tot i res ha fet efecte.
A vegades les persones necessiten els seus tempos, segurament la teva parella necessita fer un procés mental important per poder anar al dentista.
Si vols, en comptes de recomanar-li anar al dentista recomana-li anar al psicòleg perquè li ajudi a superar la por.
Si tu ja no pots aguantar més aquesta situació perquè t’esta afectant emocionalment, també li pots proposar anar a teràpia de parella perquè per a tu això ja és insostenible.
És MOLT difícil fer entrar en raó a les persones que estimem quan estan completament tancades a fer alguna cosa, per tant paciència, diga-li que estàs allà pel que necessiti però no et prenguis el seu problema com si fos teu, perquè llavors patirà ell i patiràs tu.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas