No sé que fer
Hola. El que em passa es que literalment no sé que fer en el meu temps lliure. Sempre que he fet extraescolars (que han sigut poques), no he estat més d'un any. M'agradaria fer alguna cosa, però esque no m'agrada res. No m'agrada la música, ni els esports, i ja vaig fer dibuix un cop però em vaig cansar. He pensat en fer un curs de cuina, però queda molt lluny de casa meva i és molt car per només un parell de mesos. Els meus pares m'han dit que si no ho faig jo escolliran ells una activitat per mi. Esque no trobo res que vulgui fer i no sé si em podrieu ajudar. Gràcies.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns. Hi ha moltíssima gent que no té un hobby concret, simplement va provant coses que en aquell moment vital li interessen.
Si se’t ha passat pel cap fer el de cuina jo et recomanaria que ho provéssis, sempre ets a temps a deixar-ho però si no ho intentes mai ho sabràs.
I és millor fer una mica més de kilòmetres i fer algo que creus que t’agradarà que algo imposat pels teus pares no?
Continua provant i gaudeix del que facis en aquell moment, no passa res si només dura un any, això que t’emportes.
No et tenquis portes a els esports o la música, pude el futbol no t’agrada però un dia proves el tennis taula i t’encanta, mai diguis mai.
Una abraçada.
La Laura Centellas