És urgent!!
Hola
Conec a una noia des de l'any passat i des d'abans d'aquest nadal que estic bojament enamorat d'ella. Ens veiem cada dijous perquè fem una extraescolar junts però ara resulta que es desapuntarà. Tenia la intenció de millorar la nostra relació amb el temps ja que no parlo molt amb ella perquè soc molt tímid i ara no sé qué fer.
Em podríeu ajudar?
Moltes gràcies!
PD: li he escrit fa poc un poema
InterPersonal

Hola ferri121. Sóc l'Assumpta.
Doncs encara ets a temps de fer alguna cosa, oi?. Li timidesa ens pot dificultar el fet d'acostar-nos a la gent, però no té perquè impedir-ho. Estic segura que a banda de ser una persona tímida tens un munt de virtuts i de capacitats que et fan una persona interessant i desitjable. Així que, no te les amaguis i fes-les sortir a la llum. Molt bé lo del poema!!!. Segurament ja saps que, a part de la comunicació verbal (el què diem) existeix la comunicació no verbal (mirades, gestos, moviments, etc.) amb la que també expressem moltes coses. Així que, endavant!.
Gràcies per la teva confiança.
www.interpersonal.cat