Abortar
Una amiga meva s'ha quedat embaraçada 🤰🏻 pero ella no vol tindre al nen ,tampoc vol q els seus pares ho sàpiguen ,ella podria abortar sense consentiment? Seria al Cja vrd??
Laura Centellas

Hola,
Si sap del cert que estar embarassa i no el vol tenir és molt important que es dirigeixi de seguida al metge de capçalera!, ja que depèn dels dies que fa que s'ha quedat embarassada, el procés d'avortar pot ser més senzill o molt més complex.
Creiem que si és menor d'edat i vol avortar no és necessari que els seus progenitors / tutors legals ho sàpiguen i no cal que ho autoritzin, perquè es contempla que és la menor qui ha de prendre la decisió. Tot i això, quan acudeixi al metge (que hi pot anar sola) li explicaran detalladament com funciona tot el procés.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas