TREC
Hola!
Estic fent el meu TREC sobre musicoteràpia i m'agradaria poder fer una part pràctica com ara fer voluntariat o simplement fer una sessió cantant per altres persones i fer-les sentir millor.
El cas és que no sé com fer-ho... no sé com organitzar-ho... sé que hi ha entitats que ho fan però no sé quines cançons demanen i hi ha entitats que demanen persones majors d'edat o amb estudis professionals...
És que vull experimentar amb la gent com la música millora el seu estat d'ànim i no sé com fer-ho... No sé quina pràctica puc fer...
Sé que potser no ho hauria de posar aixo però és que no aconsegueixo avançar el TREC, estic encallada i per això tmb m'estic agobiant una mica...
Moltes gràcies i perdoneu les molèsties
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar-nos la teva situació.
Justament jo també vaig fer el meu TFG sobre musicoteràpia, el que vaig fer va ser fer un programa de com plantejaria un tractament amb musicoteràpia en una residència d’avis, per exemple. No ho vaig portar a terme però sí que vaig fer un plantejament, un calendari, vaig proposar unes activitats i sobretot vaig explicar com la músicoteràpia ajuda a la salut mental.
D’altra banda, si tens ganes de posar-ho en pràctica pots provar de posar-te en contacte amb entitats de voluntariat de la teva zona.
Ves amb una proposta i els la presentes, només així sabràs si és possible realitzar-ho o no.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas