crec que m'agrada una noia
Hola, primer de tot gràcies per llegir això i respondre'm.
Durant aquest agost m'he avingut molt amb una amiga meva que conec desde fa mooolts anys, pero aquest cop he notar que hi havia una connexió diferent, ella m'enten ala perfecció i m'accepta tal i com soc. Durant els dies que he pogut estar amb ella em va expressar els seus sentiments, i jo ara mateix no em veuria amb cap tipus de problema per estar amb alguna dona o home o el que sigui, pero el que no sabia era si realment ami m'agradava el rotllo aquest. al comentarli em va donar com a resposta un peto, em va agradar, amb ella em sento agust, m'enten amb qualsevol situació i no sé com ferli saber. A casa ho he parlat i em sembla que els hi ha entrat força be pero el que em preocupa es que em diuen que no ho vagi dient a la resta de familiars per si se'n avergonyeixen de mi. Em fa por rebre qualsevol tipus de comentari homofob sense fer res dolent, tan sols estimar.
Moltes gracies per haver-me llegit i entès, espero que la resta d'usuaris poguin veure que no estan sols.
Laura Centellas

Hola,
Que bonic el que escrius. Malauradament, encara vivim en una societat LGTB-fòbica i això significa que encara hi ha moltes persones que senten odi o aversió cap a les persones que formen part del col·lectiu. Aquesta és la realitat.
I la realitat també és que tu pots decidir fer el que et vingui de gust, per molt difícil que sigui o per molt que pugui incomodar als altres. És la teva llibertat. Et recomanaríem que fessis pinya amb persones del col·lectiu per poder compartir aquests malestars i poder agafar més força i seguretat per viure la vida que tu vols viure i acompanyada de persones que t'accepten tal com ets.
La teva família no et pot privar de fer el que sentis. Si tu tens ganes de compartir-ho a la resta de la família és la teva decisió i és totalment vàlida.
I com molt bé dius no hauria de ser un motiu de violència ni de burla el fet d'estimar. Però tristament a vegades encara ho és i s'ha de continuar lluitant per avançar!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas