Em preoucupa el batxillerat
Hola, sempre he tret bones notes a la eso i tal però ara que haig de començar batxillerat no estic segur d’estar a l’alçada, ja que haig de treure molt bona nota per entrar a la carrera que vull fer
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns.
És normal que sentis més pressió de cara al batxillerat, tothom diu que és tant difícil però realment és un grau més dificil que la ESO, i ja t’han anat preparant per anar pujant de nivell.
Confia en les teves capacitats i si no pots, no dubtis en apuntar-te a classes de repàs!
Pel que fa a la nota que necessites, no et presionis amb aquest tema, intenta fer-ho tant bé com puguis durant aquests anys i a la selectivitat. Si acabes treient la nota que volies doncs perfecte, i si no, ja trobaràs diferents solucions que et puguin encaixar.
Hi ha molta gent que no pot accedir a la carrera que vol just quan surten de batxillerat, a vegades fan una altra carrera o estudien un grau superior i al cap d’un temps poden entrar a la carrera que volien.
Espero haver-te ajudat, no t’anticipis, encara queden 2 anys per acabar i tot just encara no has començat!
La Laura Centellas