Amor, infidelitat, relació llarga, atracció per un home molt més gran.
Bones!
Porto uns dos anys amb la meva parella amb la quan sempre hem tingut una relació complicada per la diferència en les formes de pensar. Fa uns dos mesos i mig vaig conèixer a un home que em treu uns 10 anys amb el qual vam começar a parlar per la feina. Ens vam adonar que teniem moltes coses en comú i que erem molt semblants. Vam començar a passar temps junts a les nits tipo veure la lluna i xerrar. Aquest home te família pero tmb portava mesos raro amb la seva parella amb la quan porten 2 anys i tenen un fill en comú. Un dia em va donar un petó i el vaig correspondre. Ens vam dedicar a pasar estona cada nit junts parlant, donant-nos petons, res més enllà perquè jo tenia al cap a la meva parella. Un dia vam acabar fent-ho perqué van passar un parell de situacions i no m'arrepenteixo. La cosa és que s'ha repetit 4 vegades més.
A mi aquest home m'agrada molt, em tractq molt bé, em fa sentir especial, bonica i ell m'ha repetit més d'un cop que sóc la persona que porta esperant tota la vida, realment mha dit moltes coses així, i em fa sentir tal i com em diu, em truca pels matins i en lo que va cap a casa.
Ell ha intentat deixar això que tenim dues vegades perquè li fa por perdre els seus fills, jo per la meva part em sap greu per la meva parella pero sé que després del que ha pasat i com em sento doncs el millor és seprar-nos.
Però després de dir-me que paressim, doncs a seguit actuant com sempre. Vam quedar que quan jo tornés a classes parariem pero ahir li vaig preguntar que que estavem fent i ell va dir que seguriem així, que m'estima.
Per a mi això es molt difícil perquè vull estar amb ell, fer moltes coses però només sóc el seu secret. Ell diu que vol estar amb mi i que li prometi que l'esperaré, peró no vull pasar anys esperant a un home a qui veig tan habitualment i no puc dir davant de tots que ens estimem. Ell li fa por que els seus fills pateixin i com que la seva novia es molt gelosa, no puc parlar gairebé amb ell, es molt complicat i no ser com fer-ho. Sempre ens diem que som com un somni i que no volem despertar.
Em confón la seva manera d'actuar i que un dia em digui que sí i un altre que no, sé que ell ho està passant pitjor perquè diu que mai s'havia teniti com el faig sentir jo pero que els seus fills van per davant de la seva pròpia felicitat.
No sé que hauria de fer, vull que estiguem junts, perquè és tant complicat?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns.
Com bé dius, el millor és que tallis amb la teva parella ja que tens el cap en un altre lloc i si li has amagat coses d’aquest tipus és millor tallar-ho i no embolicar-ho més.
D’altra banda, aquest noi amb el que et veus en secret també està mentint a la seva familia, ets tu la que decideixes si vols continuar sent un secret o si el que vols és tenir una relació “normal”.
El fet de que amagui la vostra relació també es pot entendre com una falta de respecte cap a tu ja que no renúncia a la seva antiga vida però et continua tenint a tu. Això al cap del temps pot ser perjudicial per a tu ja que et pots acabar enamorant i vivint “un somni” que pot acabar sent un “malson” ja que no pots actuar amb normalitat amb la persona que estimes.
Alhora, encara que siguis major d'edat, has de saber que amb aquest home esteu en etapes vitals molt diferents. Perquè una relació sigui sana hi ha d'haver equitat, ell ha tingut moltes experiències vitals més que tu i això pot portar a dinàmiques de poder dins la relació que et facin mal. Per això desaconsellem les relacions amb molta diferència d'edat o en etapes vitals molt diferents.
Espero haver-te ajudat.
Fes el que tu creguis millor.
La Laura Centellas