tinc 23 anys i no tinc amics
La cosa es que jo sempre he tingut el meu grup d'amics i amigues, però amb el pas del temps, la meva millor amiga em va començar a ocultar coses, a mentir, sempre m'enterava per gent ajena a ella, a ser una persona totalment diferent a lo que jo habia conegut. Desde aquell moment vaig agafar desconfiança amb tothom, vaig madurar i el que passa es que totes les "amigues" que tinc les veig molt inmadures, i molt falses. A mi m'agradaria fer amics i amigues noves però veig a la gent de la meva edad molt inmadura. M'agradaria saber què fer, on poder fer amics de veritat... gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns!
És probable que et sentis més madura en molts sentits quan et compares amb les amigues i la gent del teu entorn, tot i això no vol dir que no siguin bones persones o que no et puguin aportar res bo.
Tots tenim els nostres processos i a vegades una persona amb 23 anys pot tenir una mentalitat molt més madura que una de 30 per exemple.
Prova d’obrir la ment, ser més flexible i acceptar als altres tal i com són, quan acceptes als altres també t’estàs acceptant a tu mateixa.
D’altra banda, si aquestes amistats no t’omplen, hi ha moltes maneres de conèixer gent nova, per exemple a la feina, a la universitat o en algun curs d’alguna cosa que t’interessi.
Si per exemple t’agrada molt llegir, et pots apuntar a un club de lectura, si tens ganes de canviar d’esport prova alguna cosa que et motivi i sigui en grup, apunta’t a uns campaments o a un voluntariat, viu una temporada a l’estranger, etc.
Fer amics nous costa si sempre freqüentes els mateixos llocs o si no surts de casa, la qüestió és obrir nous camins i també estar oberta a conèixer gent molt diferent a tu, amb diferents gustos, diferents valors i diferents nivells de maduresa.
Espero haver-te ajudat!
La Laura Centellas