Problema amb amics 2
Hola sóc la mateixa que la consulta de problemes amb amics i et volia comentar lo que va passar al cap de dos dies.
Vale doncs ella hem va comentar que no li semblava normal que ella agues anat a queixar-se a la seva mare perquè jo li hagués d'explicar tot lo que va passar i jo li vaig contestar que era veritat que no tenia cap motiu ella per anar-se a queixar a la seva mare perquè així jo li demanes perdó l li expliqués tota l'història no, vale jo llavors hem vaig sentir culpable de tot el que havia passat cosa que sí que ho sóc no perquè per una part és culpa meva.
Bueno llavors ella hem va començar a parlar de forma inadequada amb insults i coses d'aquestes no.
Vale i jo després li vaig comentar a una amiga meva i ella com a bona amiga hem va dir que ella estava amb mi i que la meva amiga la qual es va enfadar s'àvia enfadat per una tonteria i jo vaig plorar però perquè lo que m'havia dit em va afectar molt llavors la meva altre amiga hem va ajudar molt dient que ella estaria amb mi per tot lo que passés però això fa més O menys 1 setmana i encara hem sento culpable encara que la meva amiga m'hagués dit que no era culpa meva i ara jo no sé com reaccionar davant d'aquest problema i Bueno moltes gràcies per la vostra resposta hem va ajudar molt.
Què hos vagi molt bé.😘
Laura Centellas

Hola de nou!
Entenem el teu malestar, els conflictes en qualsevol relació són complicats. Però has de saber que també són normals i necessaris. No podem veure les coses igual amb tothom i sempre. Confia en tu mateixa i en les decisions preses. En cas que hi hagi alguna cosa que creus que podries haver fet millor, tot es pot reparar amb una conversa. I si l'altra persona no està disposada a parlar-ne o solucionar-ho, llavors allò ja no és responsabilitat teva. Intenta canviar la paraula CULPA per RESPONSABILITAT. Si tu has fet el que TU podies fer, ja està, allibera't de culpes. Només podem controlar allò que depèn de nosaltres.
Ens alegrem d'haver sigut d'ajuda. Qualsevol cosa, som aquí!
La Laura Centellas