Estic feta un embolic
Fa dos anys vaig tenir un amor d’estiu amb un noi del meu cau. Tot va començar a l’excursio de final de curs del cau, ens vam pasar tot el dia tontejant i finalment per la nit ens vam fotre mà. Quan vam arribar els campaments, ens veiem per les nits d’amagades i quan van acabar els campaments no vam tornar a parlar i jo vaig marxar a estudiar a canada. L’altre dia me’l vaig tornar a trobar de festa i va estar super cariños i atent per mi. Despres de la festa, em va obrir i ara estem parlant per instagram. El problema es que jo no se que vull amb ell. Es a dir, a mi m’agrada pero no se si es una tensio no resolta, es a dir quan ens veiem per les nits ens fotiem ma i sexe oral pero mai ens vam arribar a liar ni a parlar del que sentiem. Sincerament jo em vull liar amb ell i crec que ell tambe te ganes,pero d’ altra banda no se si dir-li de quedar perque aleshores seria com una cita i jo mai he tingut una cita. A mes em fa por de dir-li de quedar i em faci ghosting pero jo crec que es poc probable perque m’escriu cada dia fins que arriba el punt q la conversa es fa aburrida.Sincerament no se que fer estic feta un embolic.Li dic de quedar m’espero a que ho faci ell? Si quedem que faig?a on anem? Parlem de sentiments? Si es declara que faig? Li pregunto per instagram que sent per mi o millor en persona? Algun tema de conversa per l’instagram per coneixe’l una mica mes i saber que vol? A mes un altre problema es que jo mai me liat amb ningu i perque es com que tinc aquest tema no resolt.
Moltes gracies per la vostra ajuda
Laura Centellas

Hola,
Nosaltres no et podem donar resposta als teus sentiments i a les teves necessitats, però pel que expliques sembla que tens interès en ell i el que et tira enrere són les pors. Si és així, t'animaríem a quedar amb ell i a fer el que sentis, perquè el final les pors que tenim només ens limiten per fer allò que realment volem fer, encara que sigui amb nervis, pors, inseguretats, dubtes...
L'única forma de sortir de dubtes és passar a l'acció i que tota aquesta informació que tens rondant pel cap surti per algun lloc. Veuràs que llavors tot flueix més.
Pel que fa a la "cita" pensa amb tu i en les coses que t'agraden i intenta treure-li importància, encara que sigui difícil. Per exemple, si quedessis amb una amistat què t'agradaria fer? On t'agradaria anar? De què t'agradaria parlar? Doncs una mica el mateix, el final no és més que una persona que tens ganes de conèixer.
També és important que tinguis present que tu no ets l'única responsable d'això, podeu parlar entre els dos per decidir quin pla us ve més de gust i què preferiu fer en cada moment. La comunicació és essencial, així que quan sentis alguna emoció o pensament i se't quedi rondant pel cap, intenta-ho expressar i compartir i veuràs que et sentiràs més alliberada i tranquil·la.
No cal que anticipis com anirà tot i ho preparis i ho pensis tot (tot i que entenem que ho facis), perquè mai acaba anant com ens pensem. Intenta deixar-te sentir sense pressió per veure què tens ganes de fer en cada moment i deixa fluir les coses. Un cop hagis pres una decisió i hagis fet un primer pas, pots valorar com et sents per prendre'n un segon i així successivament.
Una abraçada ben gran i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas