Em vaig equivocar fent la consulta, la torno a fer
Hola,
Soc la nena que va fer la consulta de que no sabia com dir als meus pares que tinc la regla. Sense voler, li vaig donar a publicar la consulta😅...
En fi, el cas és que els meus pares estan separats I la semana que em va venir estaba amb el meu pare, I llavors vaig pensar com dir-ho pero totes les maneres em semblaven molt incòmodes. D'aquí poc veure a la meva mare I he pensat en fer veure que la tinc ara per poder-ho dir d'una manera més práctica.
Què en penseu?
Alguna altra idea?
Montes gràcies I sisplau no pareu mai d'estar oberts a totes les preguntes, sou molt bones persones💖
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies pel missatge, ens anima a seguir!
És habitual que sigui més difícil comunicar-l'hi al pare, ja que potser donem per fet que com que ell no ha viscut aquest procés no ens pot acompanyar o no ens entendrà tant.
Realment creiem que a la teva mare no fa falta que li diguis una mentida, perquè soni millor. Si tens ganes de compartir-l'hi i sents que és el moment digues-li de la forma més natural possible i serà quan et podrà acompanyar millor i t'entendrà més bé. A vegades, ens imaginem alguna cosa més gran del que realment acaba sent! Ella també ha passat per aquest procés, segurament et pot compartir la seva experiència. Tot és provar-ho.
Una abraçada ben gran i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas