Castells O futbol
Hola mira ja he fet una consulta Habans i meu ajudat molt en primer lloc m'agradaria donar-vos les gràcies per ajudar-me en el meu problema i en segon lloc hos voldria explicar el que hem passa.
Començem doncs com ja indica el títol he de triar si fer castells O futbol, Bueno hos fico en la meva situació vale??
Doncs mira jo faig castells a terrassa però visc a l'Alt Urgell i clar tinc 1 o 2 hores llavors clar faig futbol a la seu d'Urgell i entreno als dilluns i dimecres cosa que a castells hi ha assaig els dilluns, dimecres i divendres cosa que només hi puc anar 1 dia a la setmana cosa que no conto l'actuació que es O el diumenge O el dissabte O també hens podem trobar la situació que sigui el dissabte i el diumenge Bueno tornant al tema que només vaig un dia a la setmana a Terrassa i he tingut el pensament de no tornar però seria deixa enrere les amistats que tinc, la família que sa construït i hem fa moltíssima pena llavors vull acabar la temporada però queden 2 mesos llavors jo he parlat amb les meves amigues però no li he comentat a ningu major d'edat O més gran que jo que no se que fer per no deixar enrere les amistats i la família.
Això sí m'agradaria poder explicar-li tot això a una persona de confiança major d'edat però no sé com fer-ho.
Espero que hem pogueu ajudar i un altre cop moltíssimes gràcies i molta sort.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot gràcies per escriure’ns.
Sembla que aquí el gran dilema és com dir-li a una persona major d’edat i també com poder mantenir aquestes amistats.
Hi ha vegades que hem de dir adeu i això es fa molt feixuc. Quan deixes enrere a uns amics als que estimes molt i ja no veuràs tant sovint, es passa una mena de “dol” de deixar enrere. Segurament ho passaràs malament i els trobaràs a faltar, però si tu t’hi esforces i ells també podeu continuar mantenint aquesta amistat encara que sigui a la distància. Pensa que al final, sempre els podràs anar a visitar i si te’n arrepenteixes molt de la decisió al cap d’un temps, sempre podràs tornar.
Com dir-ho a un major d’edat?
Intenta pensar qui és la persona amb la que tens més confiança, pensa’t abans com li diràs i com ho faràs perquè et pugui entendre lo millor possible i posar-se al teu lloc.
A vegades quan ens costa molt expressar cara a cara, és més fàcil fer servir una carta o el whatsapp.
Espero haver-te ajudat i que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa!
La Laura Centellas