tinc un grup de amics raro
estic ficada entre dos grups de amics que entre elles no es porten be, el pitjor de tot es que anem a la mateixa classe i avegades no se on anar ni que fer, perque em sap greu que sembli que deixo de banda a un grup o que elles s’ho pensin. Pero a la vegadam’ho passo molt mes be amb un grup que amb un altre, de fet un dels dos el vec massa toxic i raro pero les persones per individual em cauen be, llavors nose com allunyarme del grup sense allunyarme de les persones. Crec que aixo sulocionaria els dos problemes a la vegada, pero nose com fer-ho, em podrieu ajudar? Graciees!
Laura Centellas

Hola!
Sembla ser que ja saps quin és el grup que prefereixes, però que tot i això les integrants de l’altre grup també et cauen bé per separat i no les vols perdre.
Segueix el teu instint i no deixis de fer coses per por al que diran, si a les altres noies els hi importes segurament comprendran la teva posició.
El més madur és parlar-ne amb elles individualment, però això a vegades costa.
Si veus que et fa cosa parlar-ne pots intentar anar més amb el grup que t’agrada però no deixar de parlar amb les altres noies, al final ho acabaran entenent, i si algú s’enfada pots parlar amb ella i explicar-li, un cop explicat no tens cap obligació d’anar amb el seu grup si tu no vols, no ets propietat de ningú!
Espero haver-te ajudat!
La Laura Centellas