Sobre el meu cos
Hola, bones, desde petita mai he estat molt satisfeta amb el meu cos perquè la gent que m’envoltava em feia comentris, no dolentíssims, però d’aquets que com que els fa la gent que estimes t’afecten més del que et penses. A més a més sempre són els mateixos qui hi diuen, sobretot familiars que són els que es fixen bastant més amb tu ja que és amb qui més paso estona. Ho vaig passar bastant malment sobretot quan vaig començar l’eso. Ara mateix em veig molt millor però em fa molra ràbia que cada cop que algú em digui algo em quedi callada. Perquè en el fons m’afecta. Que m’aconselleu?
Gràcies i espero que li serveixi a més gent la consulta
Laura Centellas

Hola bonica, moltes gràcies per escriure'ns. Entenc el què ens expliques. Estem massa acostumats a què el nostre entorn opini sobre el nostre cos, i moltes vegades sense cap mala intenció, però el resultat és que ens poden fer patir. Per això és important que com a societat deixem d'opinar del cos d'altres persones si no ens ho han demanat expressament. Així i tot, pensa que és molt important que abans que els comentaris d'altres persones (per molt que siguin amics o família) valorem la nostra pròpia opinió. El que pensem i sentim i sobretot com ens estimem i respectem a nosaltres mateixos és molt més important que el que puguin dir les altres persones, i això sovint ho oblidem. El que també és important és saber comunicar el que no ens agrada i si no volem rebre més comentaris d'aquest tipus ser clars i assertius. Ningú té dret a fer-nos sentir malament amb el nostre cos. El que t'aconsellem és que puguis comunicar tot allò que no t'agrada i que no et sentis culpable perquè et costi o no puguis fer-ho, no sempre és fàcil comunicar aquestes coses. De totes maneres, si veus que aquest patiment et sobrepassa en algun moment, ens pots contactar al nostre telèfon (93 454 91 09) o al nostre correu electrònic: consulta@acab.org. També et recomano que ens puguis seguir al perfil d'Instagram @imaacabemambelstca. Una abraçada i estem per a tot el que necessitis!
La Laura Centellas