Dubte Urgent
Ja fa temps que us segueixo i valoro molt la feina que feu, fa poc he llegit un article en el qual comentàveu que els nois que utilitzàvem eslip teníem una pitjor qualitat d'esperma.
Jo tinc dels dos tipus, però amb els bòxers no m'hi acabo de sentir còmode.
Els eslips poden afectar també a la qualitat de la masturbació, erecció o ejaculació? Tinc bastants dubtes amb aquest tema, ja que quasi ningú de la meva edat (16) utilitza eslips.
Moltes gràcies i felicitats per la feina
Laura Centellas

Hola,
És cert que els eslips, en ser més estrets, fan que els genitals estiguin més junts i agafin més escalfor i això pot ser menys beneficiós pels genitals i pels espermatozoides, en comparació amb els bòxers. Tot i això, hauries de passar-te moltes hores assentat amb la mateixa posició tenint la zona immòbil, apretada i agafant calor, perquè realment pogués ser alguna cosa nociva pels espermatozoides i per l'erecció.
Tot i l'article, en principi portar eslips no és greu (si fos tan greu, ja no els fabricarien). T'aconsellem que quan estiguis per casa i per dormir te'ls treguis així durant algunes hores poden respirar millor.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas