No dormo bé
Hola.
Mai m'havia passat. Porto 5 dies seguits que em costa un munt dormir. No trobo cap motiu. Altres dies no he pogut dormir perque tenia que entregar un treball o m'havia barallat amb algú... pero aquestos dies son sense cap raó. Em costa molt dormir-me i em desperro un munt de cops. Em moro de son però no em puc dormir.
Si em poguessiu ajudar.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns,
Pel que ens expliques tenim molt poca informació per saber què et passa.
No sabem quins hàbits tens, si utilitzes molt la tecnologia o no, quina és la teva dieta, si tens nervis per alguna cosa, etc.
Normalment el que no deixa dormir són els nervis, a vegades tenim un estrès invisible que no sabem d’on vé i es converteix en insomni, sense tu ser conscient de què és el que et preocupa. Et recomano que facis activitats com ara esport, Ioga o meditació, mantinguis unes bones rutines dels àpats, no facis migdiada i intentis desconnectar de la tecnologia 2h abans d’anar a dormir.
El més adient és que, si veus que això s’allarga en el temps i els consells que t’he donat no et funcionen, visitis el metge de capçalera per poder indagar una miqueta més. També pots acudir a un psicòleg especialista en el son.
Espero haver-te ajudat, intenta portar una bona rutina d’hàbits a veure si això t’ajuda.
La Laura Centellas