Jo en penso que no fa falta.
Bon dia!!
Des de que vaig fer 14 anys la família y ma mare pensen que tindria que saber més respecte a la sexualitat i tot això. Jo sempre esquivo aquest tema. El que passa és que sento que només tinc 14 anys!! Sento que no fa falta que sàpigui res sobre tot això.
Com vosaltres sóu expertes volia preguntar-vos si tindria que saber una mica sobre aquest tema. Ho sento si és una pregunta tonta.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
No has de saber res que tu no vulguis saber. L'interessant dels aprenentatges és que els tinguem quan realment els necessitem saber per què ens seran útils en el nostre dia a dia. Si tu sents que ara no et fa falta ni tens la necessitat de saber sobre "temes de sexualitat" és totalment lícit.
També cal dir que és diferent que siguin els teus pares que t'ho expliquin o que sigui un expert o una persona de fora la família. Sol passar que és més incòmode parlar de temes de sexualitat amb els teus pares. Et pots plantejar si realment no t'interessa que els teus pares t'expliquin coses sobre sexualitat o en general és un tema que ara per ara no t'interessa i no et preocupa.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas