Soc el problema?
Hola, més d’un cop m’han fet dits i no sento res, però no ho entenc a tothom li agrada, també he de dir que no soc gens experta en sexualitat i llavors no sé com funciona res. Què puc fer per solucionar-ho? És problema meu?
Laura Centellas

Hola,
La vagina, per on t'introdueixes els dits, és una part molt poc sensible (excepte la primera part). El que fa que puguem arribar a sentir plaer dins la vagina i a tenir un orgasme és l'excitació i erecció del clítoris (que creix i fa que a través de la paret de la vagina el puguem sentir). Per tant, és necessari que la teva vulva i clítoris estiguin ben excitats per gaudir més de la penetració. També cal dir que cada cos és diferent i sent el plaer diferent, doncs, és important trobar la teva manera de gaudir.
Per fer-ho és important que et coneguis i t'exploris tu mateixa per saber què t'agrada i com t'agrada i d'aquesta manera poder-li demanar a l'altra persona que t'ho faci tal com ho vols tu.
Com hem dit el lloc més sensible de la vagina és just a l'inici, així que quan practiquis penetració sigui tu sola o amb companyia explora sobretot aquesta part, després d'estar ben excitada a veure com ho sents.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas