Nose si li agrado
Hola! Com bé diu el títol, nose si li agrado. Fa mesos ens vam trobar a una festa d’un poble i allà ens vam conèixer, llavors venia al meu poble sovint, ja que tenim amics en comú, i ens veiem i parlàvem i tot bé, llavors al mes següent ens vam tornar a trobar a una festa i doncs en aquell moment el vaig veure d’una altre manera, no com a “conegut” sinó que matrau.
Un dia em va obrir i vam parlar, i em treia tema de conversa però era raro perquè era una mica soso , ja que nose si es recíproc o que es, perquè quan ens vaiem en persona ell em mira molt i jo doncs em faig una mica la dura ja que no vull que sem noti gaire jajjaja, però parlem i tot normal, però hi ha un tonteig pel mitg que tothom ho nota, ja que tots els meus amics diuen que “me’n rotlli ja amb ell” jo vull però em tira una mica cap enrere que fa 2 anys es va liar amb una amiga i llavors jo no vull ser el segon plat de ningú (la meva amiga no li agradat en cap moment i només s’han liat 1 cop de festa), llavors jo no se si vol i tampoc ser quan el tornaré a veure, el cas, nose si ell vol perquè hi ha cops que sembla recíproc i d’altres que no, i també que nose si liarme amb ell havent-se liat amb una amiga meva i tampoc vull ser un rotllo seu d’una nit llavors nose com fer per quan em lii amb ell poguer seguir parlant i a veure que pasa, però clar ha de ser recíproc! , jo vull les coses clares!
Graciessss
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que dius sembla que aquí hi ha un interès mutu.
No sabem si les seves intencions són només d’amistat o hi ha algo més, però tots dos sentiu aquest tonteig.
Vàries coses:
1.        Perquè s’hagi liat amb una amiga teva una nit de festa no vol dir que tu siguis el segon plat.
2.        Si algo et fa dubtar, pregunta.
3.        No sabem si un cop us lieu ell voldrà algo més o no, pots optar per preguntar-li o per deixar fluir.
Sé que és difícil preguntar pels sentiments de les altres persones, però si aneu parlant per whatsapp o per on sigui, pots anar demanant coses de manera indirecta fins a poder ser capaç de fer una pregunta més directa.
Pel que dius sembla que ho tens tot bastant a favor així que endavant!
I si vols les coses clares, arrisca’t i pregunta, si no et veus capaç de preguntar, intenta DEIXAR FLUIR i gaudir d’aquest tonteig.
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas