Em preocupa no tenir parella o relacions intimes
Bones, soc una noia de 18 anys, la qual no ha tingut relacions sexuals ni parella ni coses d’aquestes.
Tots els meus amics han tingut algunes i quan parlen o fem algun jocs amb preguntes d'aquest tema, em sento insegura ja que no he practicat el sexe en cap moment de la meva vida ni tampoc una relació amorosa. Tothom del meu entorn diu que ja arriba quan estigui preparada, que tenen raó, però nose quan pot arribar aquest moment. També que em parlo amb nois i a la 1r setmana ja no en ser res d’ells, nose si es per la meva manera de lligar ( que no en se, o per quin motiu!) Vull sortir d’aquesta closca en algun moment de la meva vida!!.
Merci
Laura Centellas

Hola,
Per començar, ets lliure de decidir voler jugar o no a aquests jocs, entenem que a vegades és difícil si tothom hi participa, però simplement pots comunicar que no t'agraden o pots fer alguna altra proposta o no jugar-hi si la resta decideix jugar-hi de totes formes.
En segon lloc, pel que fa al tema de lligar amb els nois pots parlar-ne amb ells directament per saber per quin motiu han deixat de parlar amb tu, respectant la seva opinió, però és important tenir responsabilitat afectiva i si us esteu coneixent amb una persona donar explicacions en els actes, perquè l'altra ho pugui entendre.
També ens sorgeix preguntar-te: tu realment tens ganes de lligar amb aquestes persones? Fes-ho quan a tu et vingui de gust i sempre que ho sentis perquè la persona t'agrada i no perquè et pressiones a fer-ho.
No hi ha una forma correcta de lligar, tothom ho fa com pot, vol i sent. És un joc on experimentar constantment per trobar la forma que a tu et faci sentir més bé.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas