El meu primer petó
Totes les meves amigues ja s'han donat el seu primer petó, i jo encara no ho he fet. Durant aquestes festes se m'ha presentat l'oportuitat d'enrotllarme amb un noi, però no sé si és el que vull. És molt simpàtic, peró també intens i no es del tot el meu estil. No sé que fer, perquè em sento presionada (per mi mateixa).
Laura Centellas

Hola,
Que important que t'adonis de la pressió que et poses a tu mateixa i que bé que t'ho qüestionis. No has de fer res que no et vingui de gust fer. Entenem que et comparis amb les teves amistats i que tinguis ganes i pressa per fer-ho, però sincerament fer-ho amb persones amb qui no et ve de gust fer-ho, farà que segurament no gaudeixes i et quedis amb un mal record de l'experiència.
És molt important que t'escoltis i facis allò que realment tens ganes de fer i puguis comunicar en tot moment com et sents. No tot són blancs i negres, és a dir, no cal que et plantegis només si vols fer-li un petó o no, sinó que pots conèixer-lo i compartir estones amb ell i deixar-te escoltar pel teu cos i pel que necessites i experimentar amb aquestes sensacions.
Poder sorgeixen escales de grisos que no t'havies plantejat i que t'interessen com per exemple: poder fer-li un petó un dia per experimentar i no veure'l més, o que no passi res de res (perquè no en tens ganes), o poder et sorprèn i et neixen ganes de fer-te petons amb ell sovint, encara que només sigui des de l'atracció sexual. Tot és provar, però sempre fent el que A TU et vingui de gust fer en tot moment, sense pressionar-te!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas