Em fa por dir las meus pares que tinc la regla
La regla em va venir fa 5-6 diésel I en aquest moment ni vaig saber que fer, ja que els més pares estan separats
Laura Centellas

Hola,
Ens hauries de dir quina és la pregunta o preguntes que tens respecte al que ens expliques. És important que normalitzem el fet de tenir la menstruació, ja que és un fenomen natural com ho és fer pipí. Entenem que sovint pot ser difícil compartir-ho, i més si l'entorn en el qual t'has educat no se n'ha parlat mai.
T'invitem a fer que trenquis amb aquest tabú, per tal de poder-te sentir més tranquil·la i alliberada. Si sents que explicar-els-hi els teus pares se't fa molt gran encara, pots començar a compartir-ho amb amistats, altres familiars o persones amb qui et sentis més a gust i hi tinguis més confiança. Veuràs que a mesura que ho vagis normalitzant et serà més fàcil parlar-ho amb la gent.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas