liu amoros d'amics
Hola! em dic marta i l'any passat q vaig començar l'insti vaig coneixer a un noi d'un altre poble q m'agradava li vaig dir, però jo no li agradava cosa q ell va fer com si res i vam seguir siguent tant amics com som ara cosa q ara han canviat les coses pq jo pensava q m'havia desenamorat d'ell però no ho tinc massa clar pq em fa moltisima ràbia q estigui amb altres amigues, la cosa es q també m'agrada molt el noi q s'asenta devan meu i ell es molt fidel amb mi i molt bona persona i per mi ho és tot tampoc m'agrada q estigui amb altres noies però no es q estigui amb tantes i el problema q tinc és q nose quin m'agrada. Les meves amigues creuen q estaria millor amb el noi de devan perque es molt bona persona amb mi i fidel i q l'altre sembla q em pogues fer mal o coses dolente, q jo no ho crec però bueno...nose q fer!!! espero q contesteu aviat un petò i gràcies!!
InterPersonal

Hola OhMyLof. Sóc l'Assumpta.
A la teva edat és molt normal i habitual que t'agradi més d'una persona i que estiguis una mica liada en relació a aquests temes de l'amor, les relacions, etc. Com que tots i totes som diferents, unes persones ens aporten unes coses, i unes altres ens n'aporten d'altres, com el cas d'aquest noi que ara seu davant teu i que tu trobes que és bona persona, fidel, etc. Per altra banda, també és normal que et faci una mica d ràbia que es relacionin amb altres noies, en denitiva és com una por a perdre. Però crec que lo més important és que els moments i les estones que esteu junts, ja sigui amb un, amb l'altre o tots 3 us ho passeu bé. Tot i que m'imagino que si em demanes consell és perquè tens ganes de sortir amb un d'ells oi?. Doncs fes tu algun pas per tantejar el terreny...
Vinga, gràcies per la teva confiança.
www.interpersonal.cat