Problema amb amics
Doncs mira que una amiga meva es va enfadar amb mi perquè a unes nenes els hi vaig preguntar si ella estava enfadada amb mi, llavors hem van preguntar perquè ho hauria de estar i jo els hi vaig explicar la història però ella no ho sabia i es deuria pensar que estava dient una cosa dolenta sobre ella , però no era així llavors es va ficar a plorar i després vaig voler explicar-li tot el problema. Però m'ignorava llavors jo li vaig enviar un text explicant-li tota l'història i ella es va enfadar molt més i nose que fer
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot, què significa aquesta amistat per tu? És molt important? Fa molt que esteu distanciades? Vols tornar a tenir la mateixa connexió que abans?
Depèn del que contestis aquestes preguntes et valdrà la pena l’esforç de recuperar-la o no.
Si creus que és una amiga molt important  i que no la vols perdre perquè us aporteu moltes coses, continua lluitant, disculpa’t pel mal entès una altre vegada si fa falta, i llavors deixa-li el seu espai, deixa-li les portes obertes per si reflexiona i vol tornar a reprendre la vostra amistat.
Com sempre dic, el més important és fer les coses amb la mà al cor, i això vol dir des de la sinceritat.
Si li demanes perdó de veritat, sent sincera i amb assertivitat, la teva feina ja estarà feta, faltarà esperar si ella vol tornar o no.
Espero haver-te ajudat i molts ànims!
La Laura Centellas