Intent de dirli a la meva familia els meus problemes
Hola,
Per intentar que la meva mare descobrís com em sento amb el meu cos i tot aixo, per no haver de dirli a la cara, he fer un "pla"
Li he fet captura a una consulta anterior meva, i li he demanat que posi unes fotos que em vaig fer a la meva galeria, per què veigi la captura i em digui alguna cosa. Se que no es la millor manera, però soc masa timida i vergonyosa com per dir-li. Vull preguntarvos que dirli cuan ho veigi, perque no se com afrontar el problema. Ho veurà dema, segurament, si el meu "pla" per dir-li funciona.
Com ho afronto? Moltisimes gracies
Adeuu
Laura Centellas

Hola!
Que bé que hagis decidit formular un pla per dir-li a la teva mare el teu problema. Això vol dir que ho acabaràs fent d’una manera o altre. Tens la necessitat de fer-ho per a poder estar millor i això és el que et fa voler dir-li.
A vegades costa parlar amb els pares de coses que ens passen o coses íntimes, però si ara pots arribar a fer el pas, serà un fet que segurament us unirà i d’aquí en endavant et serà més fàcil explicar-li les coses.
Si aquest pla no funciona continua fent plans, prova coses diferents.
Intenta parlar amb una amiga amb la que tinguis més confiança sobre el tema, si això no ho veus factible, pots provar d’escriure una carta sincerant-te i donar-li a la teva mare, hi ha moltes opcions per acabar dient allò que vols comunicar, no desisteixis!
Espero haver-te ajudat.
La Laura Centellas